وبسایت خبری
امروز: سه شنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸

رهسپاریم با ولایت تا شهادت زنده ایم

آخرین اخبار:

با حکم فرمانده کل قوا؛ جانشین و معاون هماهنگ کننده کل سپاه منصوب شدند (۴ روز و ۱۲ ساعت و ۳۹ دقیقه پیش) با سوابق جانشین و معاون هماهنگ کننده جدید سپاه آشنا شوید (۴ روز و ۱۲ ساعت و ۴۵ دقیقه پیش) قدردانی روحانیون و مدیران حوزه‌های علمیه اهل سنت مناطق سیل‌زده گلستان از مقام مع... (۴ روز و ۱۳ ساعت و ۳ دقیقه پیش) فارین‌پالیسی: ایران قادر است تنگه هرمز را ببندد (۵ روز و ۱۹ ساعت پیش) ملت ایران طعم تلخ شكست را به جبهه آمريكايی ـ صهيونيستی خواهد چشاند (۵ روز و ۱۹ ساعت و ۹ دقیقه پیش) سردار غیب‌پرور: گروه‌های جهادی در سال ۹۸ به ۳۸ هزار گروه خواهد رسید (۵ روز و ۱۹ ساعت و ۱۹ دقیقه پیش) بزرگترین سامانه جهادی کشور با حضور سردار سلامی رونمایی شد (۵ روز و ۱۹ ساعت و ۲۴ دقیقه پیش) گام دوم، گام آزمون و خطا نیست/ روشنفکران حقیقی جامعه ما شهداهستند (۵ روز و ۱۹ ساعت و ۳۶ دقیقه پیش) فرمانده مرزبانی : گروهک‌های تروریستی نمی‌توانند به ‌مرزهای کشور نفوذ کنند (۶ روز و ۱۴ ساعت و ۱۸ دقیقه پیش) معاون وزیر خارجه آمریکا: تحریم‌ها شامل بندر چابهار نمی‌شود (۶ روز و ۱۴ ساعت و ۳۱ دقیقه پیش)
پیکر شهید مدافع حرم ذوالفقار عزالدین,
ماجرای شهید بی‌سری که پس از ۵ سال به آغوش خانواده بازگشت+فیلم‌و‌عکس
پیکر شهید مدافع حرم ذوالفقار عزالدین, شهید ۱۸ ساله لبنانی, پنج سال پس از شهادت به آغوش خانواده‌اش بازگشت.

به گزارش پايگاه اطلاع رسانى خبری تحلیلی طایفه شهنوازی   به نقل از خبرگزاري تنسیم .درست یکسال پس از شهادت شهید بی‌سر  مدافع حرم «محسن حججی», حال پیکر شهید بی‌سر مدافع حرم حزب الله لبنان شهید«ذوالفقار حسن عزالدین» به آغوش خانواده باز می‌گردد. شهید هجده ساله‌ای که در آبان سال 92 به اسارت تروریست‌های تکفیری داعش در می‌آید و تروریست‌ها پس از اسارت دقیقاً مانند شهید حججی سر از تنش جدا می‌کنند و او را به شهادت می‌رسانند.

ذوالفقار عزالدین از اهالی منطقه صور لبنان و متولد یازدهم اردیبهشت ماه سال 1374 بود که در اولین روزهای درگیری‌های منطقه غوطه سوریه توسط اصابت مین مجروح شد و به اسارت تکفیری‌‏ها درآمد و تروریست ها او را به شهادت می‌رسانند. تروریست‌های تکفیری قبل از به شهادت رساندن ذوالفقار چندین سؤال از او می‌پرسند و پس از آن, ذوالفقار را مانند سرور و سالار شهیدان امام حسین(علیه‌السلام), سر از تنش جدا کرده و او را به شهادت می‌رساندند. 

ذوالفقار قبل از  شهادتش در خواب دیده بود که سرش بریده می‌شود.او بیدار می‌شود و مجدداً به خواب می‌رود که این بار امام حسین(علیه السلام) را در خواب می بیند که ایشان به ذوالفقار می‌فرماید: «عزیز من! سر تو را خواهند برید همانطور که بر سر من در واقعه کربلا گذشت. اما دردی حس نخواهی کرد، چون فرشتگان از هر طرف تو را دربر خواهند گرفت». چندی بعد, خوابش تعبیر شد و همانگونه که در خواب دیده بود به دیدار مولایش امام حسین(علیه‌السلام) شتافت.

سردار سرلشکر قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران در مراسم چهلمین روز درگذشت مادر شهیدان حسین و اصغر ایرلو، در بیان مصداق و مثال عینی درباره قدرت ایدئولوژی مبتنی بر وحی خاطره‌‌ شهید عزالدین را گفت که بغض گلوی خود و حاضرین در مراسم را گرفت. او گفت که «نوجوان 17 ساله ای که اخیراً(در سوریه) شهید شد، به مادرش می‌گوید، با توجه به خوابی که دیده‌ام این آخرین ناهاری است که باهم می‌خوریم، مادر اجازه تعریف خواب را نمی‌دهد. برای دوستانش اینگونه تعریف کرده بود. 2 شب است که خواب می‌بینم که روی سینه‌ام نشسته‌اند تا سرم از تنم جدا کنند، فریاد می‌زنم و آنوقت است که امام حسین(ع) می‌آید و می‌گوید، نترس درد ندارد سر من را هم بریدند، درد نداشت.»

 

 

لحظه اسارت شهید ذوالفقار عز‌الدین

پیکر ذوالفقار 5 سال در دست تروریست‌های تکفیری می‌ماند و جاویدالاثرمی‌ماند. زمانی که مادر خبر شهادت فرزندش را می شنود به فرماندهان می گوید: «پسرم را مانند حسین(علیه‌السلام) ذبح کردند چون او به من و چند تن از دوستانش گفته بود».او در ایام جاویدالاثری فرزندش تصویر آن لحظه را بزرگ، قاب کرده و در اتاقش زده و می‌گوید «ما نمی‌بینیم، اما پسر فاطمه اینجاست و سر پسرم را بر دامن دارد.»

در همان ایام, مادر ذوالفقار در تاب دوری از فرزندش نامه ای برایش می‌نویسد و در سخنانی سرتاسر شکوه و اقتدار می‌نویسد:«فرزندم ذوالفقار..خدا تو را رو سفید بگرداند همینطور که مرا در مقابل زهرا(س) روسفید کردی...من روز قیامت با افتخار می‌ایستم در حالی‌که سر خونی تو را در بغل دارم و با دست خودم خون تو را به آسمان پرتاب می‌کنم تا فرشتگان با خون تو بال‌های خود را آراسته کنند...

شکایت خود را از قومی که با بریدن سر فرزندم قلب مرا شکستند و مرا از شرکت در عروسیش(تشییع جنازه) محروم کردند به امیرمؤمنان(ع) خواهم کرد..فرزندم خون تو ضامن من نزد خدا خواهد بود و باعث افتخار من است.

 

 


وصیت شهید عزالدین به خانواده اش

فکر نکنید که با کشتن فرزندم طاقت مرا می‌گیرید...فکر نکنید که با بریدن سر فرزندم قلب زینبی مرا پاره می‌کنید...به خدا قسم که من منتظر بازگشت پیکر فرزندم هستم تا عطر سرورم زینب(س) را از آن استشمام کنم...می‌خواهم او را در سینه خود فشار بدهم و عطر شهادت را استشمام کنم...می‌خواهم بایستم و با صدای بلند بگویم خداوندا این قربانی را از ما بپذیر...و خون تو را بر آسمان بریزم تا زهرا(س) خون تو را بگیرد...پسرم قلب من برای تو بی‌تابی می‌کند ولکن زینب(س) با صبر خود بر قلب من دست کشید...پسرم ما هر روز منتظر بازگشت تو هستم تا با ریختن گل روی پیکرت عروسی تو را بگیرم...منتظر تو هستم و اشکها مرا آتش می‌زنند..تهنیت پسرم که در بهشتی...تهنیت...»

حال پس از 5 سال گمنامی, دعای مادر اثر می‌کند و پیکر ذوالفقار عزالدین باشکوه خاصی در میان انبوه مردم به آغوش خانواده باز می‌گردد و سرانجام فراغ خانواده با شهید جوانشان پایان می‌پذیرد. مادر ذوالفقار که خوش‌حال از آمدن پیکر فرزندش است می‌گوید:«از سیدحسن نصرالله تشکر می‌کنم که پیکر پسرم را برایم آورد.ما همه فدای اسلام و حامی مردم مظلوم مسلمان هستیم.». پدر ذوالفقار با استواری و صلابت پس ازآنکه پیکر فرزندش آمده می‌گوید: «خوشحالم که پسرم به بالاترین مقام رسید و شهید شد.من و همه خانواده‌ام فدای سید حسن نصرالله هستیم و آرزو می‌کنیم تا پیکر دیگر شهدای مفقود الاثر به آغوش خانواده‌هایشان بازگردد.»

 

 


گزارش شبکه المنار لبنان از بازگشت پیکر شهید عزالدین

........

سرویس : شهدا
تاریخ : ۱۳۹۷/۵/۲۰ - ۲۲:۵۰
کد خبر: ۴۲۴۲۵۴
 
ارسال به شبکه های اجتماعی
ارسال نظر
نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
لطفا مقدار عبارت
را در باکس روبرو وارد کنید:
ارسال
نظرات
انتشار یافته: 0
در انتظار بررسی: 0
غیر قابل انتشار: 0

آخرین اخبار

۱۳۹۸/۲/۲۷ - ۰۰:۰۸
با حکم فرمانده کل قوا؛ جانشین و معاون هماهنگ کننده کل سپاه منصوب شدند
با حکم فرمانده کل قوا، سردار فدوی به عنوان جانشین و سردار نقدی به عنوان معاون هماهنگ کننده کل سپاه منصوب شدند.
۱۳۹۸/۲/۲۷ - ۰۰:۰۲
با سوابق جانشین و معاون هماهنگ کننده جدید سپاه آشنا شوید
با حکم فرمانده کل قوا سردار فدوی به عنوان جانشین و سردار نقدی به عنوان معاون هماهنگ کننده کل سپاه منصوب شدند. در این گزارش نگاهی به سوابق و مسئولیت‌های سرداران فدوی و نقدی خواهیم داشت.
۱۳۹۸/۲/۲۶ - ۲۳:۴۵
قدردانی روحانیون و مدیران حوزه‌های علمیه اهل سنت مناطق سیل‌زده گلستان از مقام معظم رهبری
روحانیون و مدیران حوزه‌های علمیه اهل سنت استان گلستان با ارسال لوح سپاس از رهبر معظم انقلاب اسلامی به خاطر دستور بسیج کلیه امکانات نیروهای مسلح برای کمک به سیل‌زدگان قدردانی کردند.
۱۳۹۸/۲/۲۵ - ۱۷:۴۷
فارین‌پالیسی: ایران قادر است تنگه هرمز را ببندد
نشریه آمریکایی فارین‌پالیسی در گزارشی نوشت: ایران، سلاح‌های نظامی قدرتمند و بازدارنده‌ای در مقابل آمریکا دارد.
۱۳۹۸/۲/۲۵ - ۱۷:۳۸
ملت ایران طعم تلخ شكست را به جبهه آمريكايی ـ صهيونيستی خواهد چشاند
وزیر دفاع گفت: مفتخریم که در این شرایط تحریم از اجرای هیچ یک از برنامه‌ها و مأموریت‌های حوزه دفاعی در جهت تقویت و ارتقای قدرت بازدارندگی دریغ نکرده‌ایم و موفق شدیم سال ۹۷ به کوری چشم دشمن، ۳ برابر سال...
۱۳۹۸/۲/۲۵ - ۱۷:۲۸
سردار غیب‌پرور: گروه‌های جهادی در سال ۹۸ به ۳۸ هزار گروه خواهد رسید
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: برنامه ما در سال ۹۸ این است که ۱۱ هزار گروه جهادی را به ۳۸ هزار گروه برسانیم بدین ترتیب که هر پایگاه مقاومت یک گروه جهادی داشته باشد.
۱۳۹۸/۲/۲۵ - ۱۷:۲۳
بزرگترین سامانه جهادی کشور با حضور سردار سلامی رونمایی شد
اطلس جهادی بزرگترین سامانه جهادی کشور با حضور فرمانده کل سپاه پاسداران و رئیس سازمان بسیج مستضعفین و به همت مرکز مطالعات و هدایت حرکت های جهادی رونمایی شد.
۱۳۹۸/۲/۲۵ - ۱۷:۱۲
آیت الله رئیسی:
گام دوم، گام آزمون و خطا نیست/ روشنفکران حقیقی جامعه ما شهداهستند
رئیس قوه قضائیه بیان اینکه گام اول انقلاب با خون شهدا و مجاهدات ایثارگران و هدایت‌های امام و رهبری طی شده است، گفت: گام دوم، گام آزمون و خطا نیست.
۱۳۹۸/۲/۲۴ - ۲۲:۳۰
فرمانده مرزبانی : گروهک‌های تروریستی نمی‌توانند به ‌مرزهای کشور نفوذ کنند
ـ فرمانده مرزبانی کشور با بیان اینکه نفوذ گروهک‌های تروریستی به ‌مرزهای کشور را بسته‌ایم‌.
۱۳۹۸/۲/۲۴ - ۲۲:۱۶
معاون وزیر خارجه آمریکا: تحریم‌ها شامل بندر چابهار نمی‌شود
معاون وزیر خارجه آمریکا در امور جنوب آسیا در دیدار با وزیر خارجه افغانستان از معافیت بندر چابهار از تحریم‌های وضع‌شده علیه جمهوری اسلامی ایران خبر داده است.

پربننده ترین ها

پر بحث ترینها

۱۳۹۵/۲/۱۰ - ۱۸:۱۳
نفوذ اقتصادی، امنیتی تکنیک و عملیات دشمن ولی نفوذ فرهنگی و سیاسی راهبرد اوست/ آمریکا در ترویج لاابالی‌گری به‌دنبال آندلس‌سازی ایران است
معاون فرهنگی مجمع جهانی بیداری اسلامی گفت: چون جنس انقلاب اسلامی ایران ذاتاً فرهنگی بود، عموماً دشمنی و ستیزها با جریان انقلاب هم ماهیتی فرهنگی دارد بنابراین دشمن‌شناسی فرهنگی با تاکید بر نفوذ فرهنگی ...
۱۳۹۵/۱/۶ - ۱۹:۳۹
تحفه ای در دست مسافران نوروزی
صنایع دستی سیستان و بلوچستان، بیانگر استعداد، ذوق، هنر و آفرینش های سازنده هنرمندان سیستانی و بلوچ در طول تاریخ است.
۱۳۹۵/۱/۳ - ۱۳:۲۳
مبارزاتى كه مردان شجاع و دلاور اين طايفه با رشادت سردار جيندخان توانستند تاريخ را در شرق كشور براى افتخار و اقتدار خاك وطن رقم زنند
سال نود و پنج يكصدمين سال مبارزات طايفه بزرگ شهنوازى با استمارگران بريتانياى است
۱۳۹۵/۲/۹ - ۱۰:۲۲
تقدیر وتشکر سرطایفه شهنوازی سردار حاج خوبیار خان شهنوازی از قرارگاه قدس
وجا دارداز قرارگاه سپاه قدس کمال تشکر وقدر دانی داشته باشم که به موقع وکمتر از 24ساعت این مزدوران راشناسایی وبه هلاکت رساندند و آرامش وآسایش را به جامعه هدیه دادند
۱۳۹۵/۱/۲۱ - ۱۳:۰۰
سفر وزیر آموزش وپرورش کشور به شهرستان خاش
تصاویر مربوط به سفر وزیر آموزش وپرورش درخصوص شهیدگنگوزهی
۱۳۹۵/۱/۲۵ - ۲۰:۰۱
تصاویر رزمایش
تصاویر رزمایش پیامبر اعظم در سیاه چادر شهنوازی
۱۳۹۵/۱/۲ - ۱۵:۰۳
گروه های جهادی برای خدمت رسانی به محرومان آماده اند/ حضور 16 گروه اهل سنت در اردوی جهادی نوروز 95
مسئول بسیج سازندگی سیستان و بلوچستان از آمادگی گروه های جهادی برای خدمت رسانی به مناطق محروم استان خبر داد.
۱۳۹۵/۱/۱۰ - ۱۹:۳۲
جزئیات شرکت ۹هزار نفر در عروسی با شادباش یک‌میلیارد و ۸۵۰میلیون تومانی/ داماد رکورد برادرش را شکست + عکس
قبیله قریشی‌های بندرعباس سال‌هاست که با زنده نگه‌داشتن رسم اعطای فضل به داماد با احیای نوع‌دوستی و نمایش اتحاد و همدلی رکورددار پرداخت شادباش در کشور هستند.
۱۳۹۵/۸/۲۴ - ۱۰:۲۶
ایثار آخرین درس معلم خاشی/ زندگی دوباره دانش آموزان با اهدای جان معلم جوان+ عکس
مدیر کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: درپی نجات دانش آموزانی که بر اثر ریزش دیوار مخروبه ای جان آنان در خطر بود معلم فداکار حمیدرضا گنگوزهی جان به جان آفرین تسلیم کرد.
۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۱:۲۵
غرق شدن پدر و پسر خاشي در سد خاكي روستاي دجنگ + تصاوير
رييس جمعيت هلال احمر شهرستان خاش از غرق شدن غرق شدن پدر و پسر خاشي در سد خاكي روستاي دجنگ خاش از توابع بخش نوك آباد اين شهرستان خبر داد.
۱۳۹۴/۵/۲۸ - ۰۸:۵۳
بیمارستان سوختگی گلستان به بهره برداری می‌رسد
سخنگوی طرح تحول نظام سلامت استان گلستان گفت: بیمارستان ۲۰ تختخوابی سوختگی گرگان با مساحت ۵۰۰۰ متر مربع و با اعتبار سازه‌ای به مبلغ ۱۴ میلیارد تومان در هفته دولت افتتاح می‌شود.
۱۳۹۴/۶/۱۱ - ۱۵:۱۸
هنوز فشارهای اقتصادی بر ایران ادامه دارد
استاد دانشگاه‌های گلستان گفت: در سه ماهه اول سال حجم سرمایه گذاری‌های تائید شده ایران تحت پوشش قانون تشویق و حمایت سرمایه گذاری خارجی به سه میلیارد دلار رسید و این در حالی است که ...
۱۳۹۴/۳/۱۶ - ۱۱:۴۶
جشن های نیمه شعبان فرصتی برای ترویج فرهنگ انتظار است
خبرگزاری شبستان: مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در جهادکشاورزی آذربایجان شرقی گفت: جشن های نیمه شعبان فرصتی برای ترویج فرهنگ انتظار بوده و انتظار فرج افضل اعمال و عبادات است.
۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۲۲:۲۹
بیانیه طایفه شهنوازی وسردارحاج خوبیار شهنوازی به مناسبت دهه فجر
دهه فجر یاد آور روزهای شیرین وبه یاد ماندنی انقلاب است با گذشت سی ونهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران ،پیش روندگی انقلاب ونظام اسلامی را در گرو خدامحوری ،دشمن شناسی ،ولایت مداری وپایبندی به آرمان...
۱۳۹۴/۱۲/۲۷ - ۱۳:۱۳
سردار سلیمانی: تحریم‌ها دهها برابر هم شود، ایران حمایتش از فلسطین را قطع نمی‌کند
یک شبکه لبنانی از دیدار هیأت حماس که بهمن‌ماه به تهران آمد با سردار قاسم سلیمانی خبر داد و گفت که وی اعلام کرده که اگر تحریمها علیه ایران دهها برابر هم شود، ایران دست‌ از حمایت فلسطین برنخواهد داشت.
۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۱:۲۵
غرق شدن پدر و پسر خاشي در سد خاكي روستاي دجنگ + تصاوير
رييس جمعيت هلال احمر شهرستان خاش از غرق شدن غرق شدن پدر و پسر خاشي در سد خاكي روستاي دجنگ خاش از توابع بخش نوك آباد اين شهرستان خبر داد.
۱۳۹۴/۶/۱۱ - ۱۲:۰۳
نهادینه کردن فرهنگ اسلامی با «زور» نمی‌شود
نماینده مردم کهنوج در مجلس با بیان اینکه در نهادینه کردن فرهنگ اسلامی نمی‌توانیم از زور استفاده کنیم گفت: ما باید زمینه سازی کنیم تا افراد به این فرهنگ گرایش پیدا کنند.
۱۳۹۴/۵/۲۷ - ۱۰:۱۳
آب شرب تهران سالم است/ مردم فریب تبلیغات فیلتر تصفیه آب را نخورند
مسئول کارگروه آب و فاضلاب شانزدهمین کنگره بین المللی میکروب شناسی با عنوان این مطلب که آب شرب تهران سالم است، درباره اثربخشی فیلترهای تصفیه آب گفت: به مردم توصیه می‌کنیم فریب تبلیغات تجاری را نخورند.
۱۳۹۴/۴/۱۳ - ۱۱:۲۰
مراسم احیای شبهای قدر در دانشگاه امام صادق(ع) برگزار می‌شود
مراسم احیای لیالی قدر در مسجد دانشگاه امام صادق(ع) برگزار می‌شود.