وبسایت خبری
امروز: دوشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۷

رهسپاریم با ولایت تا شهادت زنده ایم

آخرین اخبار:

ممکن است آمریکا برای سال۹۷جنجال بکند ولی برای سال ۹۸ نقشه‌ای بکشد/همه باید هوشیا... (۳ روز و ۱۶ ساعت و ۵ دقیقه پیش) حاشیه‌های جالب از دیدار خانواده‌های شهدا با رهبر انقلاب (۳ روز و ۱۶ ساعت و ۱۳ دقیقه پیش) بیش از ۹۰۰ کیلومتر زیرساخت جاده‌ای توسط سپاه در سیستان و بلوچستان تکمیل شد (۳ روز و ۱۶ ساعت و ۲۲ دقیقه پیش) افتتاح پروژه های قرارگاه قدس در جنوب شرق کشور (۳ روز و ۱۶ ساعت و ۲۹ دقیقه پیش) رونق مدرسه سازی در سیستان و بلوچستان به همت سپاه+فیلم (۳ روز و ۱۶ ساعت و ۳۶ دقیقه پیش) هئیت پاکستانی اجلاس مرزی قول پیگیری آزادی 7 مرزبان ایرانی را داد (۳ روز و ۱۶ ساعت و ۴۹ دقیقه پیش) تلاش برای فرهنگ سازی جهت زندگی سالم در جامعه سنتی خاش (۳ روز و ۱۷ ساعت پیش) بازدید رييس کميسيون امنيت ملي مجلس از مرزهای زمینی و دریایی چابهار (۳ روز و ۱۷ ساعت و ۸ دقیقه پیش) افتتاح 2091 پروژه محرومیت زدایی سپاه در سیستان و بلوچستان (۳ روز و ۱۷ ساعت و ۱۵ دقیقه پیش) آغاز افتتاح 2121 پروژه محرومیت زدایی/ توسعه زیرساخت های ارتباطی در شرقی ترین نقط... (۶ روز و ۱۲ ساعت و ۴۲ دقیقه پیش)
پیکر شهید مدافع حرم ذوالفقار عزالدین,
ماجرای شهید بی‌سری که پس از ۵ سال به آغوش خانواده بازگشت+فیلم‌و‌عکس
پیکر شهید مدافع حرم ذوالفقار عزالدین, شهید ۱۸ ساله لبنانی, پنج سال پس از شهادت به آغوش خانواده‌اش بازگشت.

به گزارش پايگاه اطلاع رسانى خبری تحلیلی طایفه شهنوازی   به نقل از خبرگزاري تنسیم .درست یکسال پس از شهادت شهید بی‌سر  مدافع حرم «محسن حججی», حال پیکر شهید بی‌سر مدافع حرم حزب الله لبنان شهید«ذوالفقار حسن عزالدین» به آغوش خانواده باز می‌گردد. شهید هجده ساله‌ای که در آبان سال 92 به اسارت تروریست‌های تکفیری داعش در می‌آید و تروریست‌ها پس از اسارت دقیقاً مانند شهید حججی سر از تنش جدا می‌کنند و او را به شهادت می‌رسانند.

ذوالفقار عزالدین از اهالی منطقه صور لبنان و متولد یازدهم اردیبهشت ماه سال 1374 بود که در اولین روزهای درگیری‌های منطقه غوطه سوریه توسط اصابت مین مجروح شد و به اسارت تکفیری‌‏ها درآمد و تروریست ها او را به شهادت می‌رسانند. تروریست‌های تکفیری قبل از به شهادت رساندن ذوالفقار چندین سؤال از او می‌پرسند و پس از آن, ذوالفقار را مانند سرور و سالار شهیدان امام حسین(علیه‌السلام), سر از تنش جدا کرده و او را به شهادت می‌رساندند. 

ذوالفقار قبل از  شهادتش در خواب دیده بود که سرش بریده می‌شود.او بیدار می‌شود و مجدداً به خواب می‌رود که این بار امام حسین(علیه السلام) را در خواب می بیند که ایشان به ذوالفقار می‌فرماید: «عزیز من! سر تو را خواهند برید همانطور که بر سر من در واقعه کربلا گذشت. اما دردی حس نخواهی کرد، چون فرشتگان از هر طرف تو را دربر خواهند گرفت». چندی بعد, خوابش تعبیر شد و همانگونه که در خواب دیده بود به دیدار مولایش امام حسین(علیه‌السلام) شتافت.

سردار سرلشکر قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران در مراسم چهلمین روز درگذشت مادر شهیدان حسین و اصغر ایرلو، در بیان مصداق و مثال عینی درباره قدرت ایدئولوژی مبتنی بر وحی خاطره‌‌ شهید عزالدین را گفت که بغض گلوی خود و حاضرین در مراسم را گرفت. او گفت که «نوجوان 17 ساله ای که اخیراً(در سوریه) شهید شد، به مادرش می‌گوید، با توجه به خوابی که دیده‌ام این آخرین ناهاری است که باهم می‌خوریم، مادر اجازه تعریف خواب را نمی‌دهد. برای دوستانش اینگونه تعریف کرده بود. 2 شب است که خواب می‌بینم که روی سینه‌ام نشسته‌اند تا سرم از تنم جدا کنند، فریاد می‌زنم و آنوقت است که امام حسین(ع) می‌آید و می‌گوید، نترس درد ندارد سر من را هم بریدند، درد نداشت.»

 

 

لحظه اسارت شهید ذوالفقار عز‌الدین

پیکر ذوالفقار 5 سال در دست تروریست‌های تکفیری می‌ماند و جاویدالاثرمی‌ماند. زمانی که مادر خبر شهادت فرزندش را می شنود به فرماندهان می گوید: «پسرم را مانند حسین(علیه‌السلام) ذبح کردند چون او به من و چند تن از دوستانش گفته بود».او در ایام جاویدالاثری فرزندش تصویر آن لحظه را بزرگ، قاب کرده و در اتاقش زده و می‌گوید «ما نمی‌بینیم، اما پسر فاطمه اینجاست و سر پسرم را بر دامن دارد.»

در همان ایام, مادر ذوالفقار در تاب دوری از فرزندش نامه ای برایش می‌نویسد و در سخنانی سرتاسر شکوه و اقتدار می‌نویسد:«فرزندم ذوالفقار..خدا تو را رو سفید بگرداند همینطور که مرا در مقابل زهرا(س) روسفید کردی...من روز قیامت با افتخار می‌ایستم در حالی‌که سر خونی تو را در بغل دارم و با دست خودم خون تو را به آسمان پرتاب می‌کنم تا فرشتگان با خون تو بال‌های خود را آراسته کنند...

شکایت خود را از قومی که با بریدن سر فرزندم قلب مرا شکستند و مرا از شرکت در عروسیش(تشییع جنازه) محروم کردند به امیرمؤمنان(ع) خواهم کرد..فرزندم خون تو ضامن من نزد خدا خواهد بود و باعث افتخار من است.

 

 


وصیت شهید عزالدین به خانواده اش

فکر نکنید که با کشتن فرزندم طاقت مرا می‌گیرید...فکر نکنید که با بریدن سر فرزندم قلب زینبی مرا پاره می‌کنید...به خدا قسم که من منتظر بازگشت پیکر فرزندم هستم تا عطر سرورم زینب(س) را از آن استشمام کنم...می‌خواهم او را در سینه خود فشار بدهم و عطر شهادت را استشمام کنم...می‌خواهم بایستم و با صدای بلند بگویم خداوندا این قربانی را از ما بپذیر...و خون تو را بر آسمان بریزم تا زهرا(س) خون تو را بگیرد...پسرم قلب من برای تو بی‌تابی می‌کند ولکن زینب(س) با صبر خود بر قلب من دست کشید...پسرم ما هر روز منتظر بازگشت تو هستم تا با ریختن گل روی پیکرت عروسی تو را بگیرم...منتظر تو هستم و اشکها مرا آتش می‌زنند..تهنیت پسرم که در بهشتی...تهنیت...»

حال پس از 5 سال گمنامی, دعای مادر اثر می‌کند و پیکر ذوالفقار عزالدین باشکوه خاصی در میان انبوه مردم به آغوش خانواده باز می‌گردد و سرانجام فراغ خانواده با شهید جوانشان پایان می‌پذیرد. مادر ذوالفقار که خوش‌حال از آمدن پیکر فرزندش است می‌گوید:«از سیدحسن نصرالله تشکر می‌کنم که پیکر پسرم را برایم آورد.ما همه فدای اسلام و حامی مردم مظلوم مسلمان هستیم.». پدر ذوالفقار با استواری و صلابت پس ازآنکه پیکر فرزندش آمده می‌گوید: «خوشحالم که پسرم به بالاترین مقام رسید و شهید شد.من و همه خانواده‌ام فدای سید حسن نصرالله هستیم و آرزو می‌کنیم تا پیکر دیگر شهدای مفقود الاثر به آغوش خانواده‌هایشان بازگردد.»

 

 


گزارش شبکه المنار لبنان از بازگشت پیکر شهید عزالدین

........

سرویس : شهدا
تاریخ : ۱۳۹۷/۵/۲۰ - ۲۲:۵۰
کد خبر: ۴۲۴۲۵۴
 
ارسال به شبکه های اجتماعی
ارسال نظر
نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
لطفا مقدار عبارت
را در باکس روبرو وارد کنید:
ارسال
نظرات
انتشار یافته: 0
در انتظار بررسی: 0
غیر قابل انتشار: 0

آخرین اخبار

۱۳۹۷/۹/۲۲ - ۱۷:۴۹
رهبر انقلاب در دیدار خانواده شهدا:
ممکن است آمریکا برای سال۹۷جنجال بکند ولی برای سال ۹۸ نقشه‌ای بکشد/همه باید هوشیاری خود را حفظ کنند،
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای فرمودند:همه باید هوشیاری خود را حفظ کنند،ممکن است آمریکا قصد فریب داشته باشد تا برای سال ۹۷، جنجال کند اما مثلاً برای سال ۹۸ نقشه ای بکشد.
۱۳۹۷/۹/۲۲ - ۱۷:۴۱
حاشیه‌های جالب از دیدار خانواده‌های شهدا با رهبر انقلاب
نشریه خط حزب الله ،حاشیه‌های جالب از دیدار روز گذشته خانواده شهدا با رهبر انقلاب اسلامی منتشر کرد.
۱۳۹۷/۹/۲۲ - ۱۷:۳۲
سردار سرتیپ محمد مارانی فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق نیروی زمینی سپاه
بیش از ۹۰۰ کیلومتر زیرساخت جاده‌ای توسط سپاه در سیستان و بلوچستان تکمیل شد
فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق نیروی زمینی سپاه از تکمیل بیش از ۹۰۰ کیلومتر زیرساخت جاده‌ای با حضور پنج گروه مهندسی در سیستان و بلوچستان خبر داد.
۱۳۹۷/۹/۲۲ - ۱۷:۲۵
ازاشتغالزایی و آبرسانی تا جاده سازی و ساخت مسکن محرومین؛
افتتاح پروژه های قرارگاه قدس در جنوب شرق کشور
از سال 88 تاکنون تعداد 9 هزار و 228 پروژه عمرانی و اشتغالزایی در استان سیستان و بلوچستان به انجام رسیده است.
۱۳۹۷/۹/۲۲ - ۱۷:۱۸
رونق مدرسه سازی در سیستان و بلوچستان به همت سپاه+فیلم
در راستای محرومیت زدایی، سپاه پاسداران با مشارکت خیرین مدرسه ساز در حال ساخت مدرسه و تجهیز مدارس در مناطق کمتر توسعه یافته است.
۱۳۹۷/۹/۲۲ - ۱۷:۰۵
هئیت پاکستانی اجلاس مرزی قول پیگیری آزادی 7 مرزبان ایرانی را داد
معاون امنیتی انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: آزادسازی هفت نفر از مرزبانان ربوده شده ایرانی از مهمترین موضوعات مطرح شده در بیست و دومین اجلاس مشترک مرزی ایران و پاکستان بود که هیات پاکستانی قول...
۱۳۹۷/۹/۲۲ - ۱۶:۵۴
تلاش برای فرهنگ سازی جهت زندگی سالم در جامعه سنتی خاش
با همکاری و مشارکت گسترده روحانیون و ائمه جمعه، ادارات و سازمان های شهرستان و مردم منطقه در جهت پیشگیری از تالاسمی و دفع بهداشتی فاضلاب های خانگی بعنوان دو اولویت مهم حوزه سلامت شهرستان و تلاش برای فر...
۱۳۹۷/۹/۲۲ - ۱۶:۴۶
بازدید رييس کميسيون امنيت ملي مجلس از مرزهای زمینی و دریایی چابهار
رييس کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس شوراي اسلامی در سفر به بندر چابهار بر تقويت تمامي نقاط مرزي تاکید کرد .
۱۳۹۷/۹/۲۲ - ۱۶:۳۹
افتتاح 2091 پروژه محرومیت زدایی سپاه در سیستان و بلوچستان
معاون اقتصادی و مردم یاری قرارگاه قدس جنوب شرق کشور گفت: دو هزار و 91 پروژه محرومیت زدایی امروز در استان افتتاح می شود.
۱۳۹۷/۹/۱۹ - ۲۱:۱۲
همت بالای سپاه در سیستان وبلوچستان؛
آغاز افتتاح 2121 پروژه محرومیت زدایی/ توسعه زیرساخت های ارتباطی در شرقی ترین نقطه ایران
همزمان با افتتاح دو هزار و 121 پروژه محرومیت زدایی در جنوب شرق کشور توسط سپاه پاسداران، شبکه ارتباطی فیبرنوری در سراوان به بهره برداری رسید.

پربننده ترین ها

پر بحث ترینها

۱۳۹۵/۲/۱۰ - ۱۸:۱۳
نفوذ اقتصادی، امنیتی تکنیک و عملیات دشمن ولی نفوذ فرهنگی و سیاسی راهبرد اوست/ آمریکا در ترویج لاابالی‌گری به‌دنبال آندلس‌سازی ایران است
معاون فرهنگی مجمع جهانی بیداری اسلامی گفت: چون جنس انقلاب اسلامی ایران ذاتاً فرهنگی بود، عموماً دشمنی و ستیزها با جریان انقلاب هم ماهیتی فرهنگی دارد بنابراین دشمن‌شناسی فرهنگی با تاکید بر نفوذ فرهنگی ...
۱۳۹۵/۱/۶ - ۱۹:۳۹
تحفه ای در دست مسافران نوروزی
صنایع دستی سیستان و بلوچستان، بیانگر استعداد، ذوق، هنر و آفرینش های سازنده هنرمندان سیستانی و بلوچ در طول تاریخ است.
۱۳۹۵/۱/۳ - ۱۳:۲۳
مبارزاتى كه مردان شجاع و دلاور اين طايفه با رشادت سردار جيندخان توانستند تاريخ را در شرق كشور براى افتخار و اقتدار خاك وطن رقم زنند
سال نود و پنج يكصدمين سال مبارزات طايفه بزرگ شهنوازى با استمارگران بريتانياى است
۱۳۹۵/۲/۹ - ۱۰:۲۲
تقدیر وتشکر سرطایفه شهنوازی سردار حاج خوبیار خان شهنوازی از قرارگاه قدس
وجا دارداز قرارگاه سپاه قدس کمال تشکر وقدر دانی داشته باشم که به موقع وکمتر از 24ساعت این مزدوران راشناسایی وبه هلاکت رساندند و آرامش وآسایش را به جامعه هدیه دادند
۱۳۹۵/۱/۲۱ - ۱۳:۰۰
سفر وزیر آموزش وپرورش کشور به شهرستان خاش
تصاویر مربوط به سفر وزیر آموزش وپرورش درخصوص شهیدگنگوزهی
۱۳۹۵/۱/۲۵ - ۲۰:۰۱
تصاویر رزمایش
تصاویر رزمایش پیامبر اعظم در سیاه چادر شهنوازی
۱۳۹۵/۱/۲ - ۱۵:۰۳
گروه های جهادی برای خدمت رسانی به محرومان آماده اند/ حضور 16 گروه اهل سنت در اردوی جهادی نوروز 95
مسئول بسیج سازندگی سیستان و بلوچستان از آمادگی گروه های جهادی برای خدمت رسانی به مناطق محروم استان خبر داد.
۱۳۹۵/۱/۱۰ - ۱۹:۳۲
جزئیات شرکت ۹هزار نفر در عروسی با شادباش یک‌میلیارد و ۸۵۰میلیون تومانی/ داماد رکورد برادرش را شکست + عکس
قبیله قریشی‌های بندرعباس سال‌هاست که با زنده نگه‌داشتن رسم اعطای فضل به داماد با احیای نوع‌دوستی و نمایش اتحاد و همدلی رکورددار پرداخت شادباش در کشور هستند.
۱۳۹۵/۸/۲۴ - ۱۰:۲۶
ایثار آخرین درس معلم خاشی/ زندگی دوباره دانش آموزان با اهدای جان معلم جوان+ عکس
مدیر کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: درپی نجات دانش آموزانی که بر اثر ریزش دیوار مخروبه ای جان آنان در خطر بود معلم فداکار حمیدرضا گنگوزهی جان به جان آفرین تسلیم کرد.
۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۱:۲۵
غرق شدن پدر و پسر خاشي در سد خاكي روستاي دجنگ + تصاوير
رييس جمعيت هلال احمر شهرستان خاش از غرق شدن غرق شدن پدر و پسر خاشي در سد خاكي روستاي دجنگ خاش از توابع بخش نوك آباد اين شهرستان خبر داد.
۱۳۹۴/۵/۲۸ - ۰۸:۵۳
بیمارستان سوختگی گلستان به بهره برداری می‌رسد
سخنگوی طرح تحول نظام سلامت استان گلستان گفت: بیمارستان ۲۰ تختخوابی سوختگی گرگان با مساحت ۵۰۰۰ متر مربع و با اعتبار سازه‌ای به مبلغ ۱۴ میلیارد تومان در هفته دولت افتتاح می‌شود.
۱۳۹۴/۶/۱۱ - ۱۵:۱۸
هنوز فشارهای اقتصادی بر ایران ادامه دارد
استاد دانشگاه‌های گلستان گفت: در سه ماهه اول سال حجم سرمایه گذاری‌های تائید شده ایران تحت پوشش قانون تشویق و حمایت سرمایه گذاری خارجی به سه میلیارد دلار رسید و این در حالی است که ...
۱۳۹۴/۳/۱۶ - ۱۱:۴۶
جشن های نیمه شعبان فرصتی برای ترویج فرهنگ انتظار است
خبرگزاری شبستان: مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در جهادکشاورزی آذربایجان شرقی گفت: جشن های نیمه شعبان فرصتی برای ترویج فرهنگ انتظار بوده و انتظار فرج افضل اعمال و عبادات است.
۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۲۲:۲۹
بیانیه طایفه شهنوازی وسردارحاج خوبیار شهنوازی به مناسبت دهه فجر
دهه فجر یاد آور روزهای شیرین وبه یاد ماندنی انقلاب است با گذشت سی ونهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران ،پیش روندگی انقلاب ونظام اسلامی را در گرو خدامحوری ،دشمن شناسی ،ولایت مداری وپایبندی به آرمان...
۱۳۹۴/۱۲/۲۷ - ۱۳:۱۳
سردار سلیمانی: تحریم‌ها دهها برابر هم شود، ایران حمایتش از فلسطین را قطع نمی‌کند
یک شبکه لبنانی از دیدار هیأت حماس که بهمن‌ماه به تهران آمد با سردار قاسم سلیمانی خبر داد و گفت که وی اعلام کرده که اگر تحریمها علیه ایران دهها برابر هم شود، ایران دست‌ از حمایت فلسطین برنخواهد داشت.
۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۱:۲۵
غرق شدن پدر و پسر خاشي در سد خاكي روستاي دجنگ + تصاوير
رييس جمعيت هلال احمر شهرستان خاش از غرق شدن غرق شدن پدر و پسر خاشي در سد خاكي روستاي دجنگ خاش از توابع بخش نوك آباد اين شهرستان خبر داد.
۱۳۹۴/۶/۱۱ - ۱۲:۰۳
نهادینه کردن فرهنگ اسلامی با «زور» نمی‌شود
نماینده مردم کهنوج در مجلس با بیان اینکه در نهادینه کردن فرهنگ اسلامی نمی‌توانیم از زور استفاده کنیم گفت: ما باید زمینه سازی کنیم تا افراد به این فرهنگ گرایش پیدا کنند.
۱۳۹۴/۵/۲۷ - ۱۰:۱۳
آب شرب تهران سالم است/ مردم فریب تبلیغات فیلتر تصفیه آب را نخورند
مسئول کارگروه آب و فاضلاب شانزدهمین کنگره بین المللی میکروب شناسی با عنوان این مطلب که آب شرب تهران سالم است، درباره اثربخشی فیلترهای تصفیه آب گفت: به مردم توصیه می‌کنیم فریب تبلیغات تجاری را نخورند.
۱۳۹۴/۴/۱۳ - ۱۱:۲۰
مراسم احیای شبهای قدر در دانشگاه امام صادق(ع) برگزار می‌شود
مراسم احیای لیالی قدر در مسجد دانشگاه امام صادق(ع) برگزار می‌شود.